Standartā noteiktas prasības kvalitātes pārvaldības sistēmai, kad organizācijai: nepieciešams demonstrēt tās spēju pastāvīgi piegādāt produktus vai sniegt pakalpojumus, kas izpilda klientu un piemērojamās tiesiskās un reglamentētās prasības; ir mērķis paaugstināt klientu apmierinātību ar sistēmas efektīvu izmantošanu, ietverot sistēmas pilnveides procesus, atbilstības nodrošināšanu klientam un piemērojamās tiesiskās un reglamentētās prasības. Visas šī starptautiskā standarta prasības ir vispārīgas un paredzētas pielietot jebkurā organizācijā, neatkarīgi no tās tipa, lieluma, vai produktu un pakalpojumu, ko tā piegādā.
Registration number (WIID)
58746
Scope
Standartā noteiktas prasības kvalitātes pārvaldības sistēmai, kad organizācijai: nepieciešams demonstrēt tās spēju pastāvīgi piegādāt produktus vai sniegt pakalpojumus, kas izpilda klientu un piemērojamās tiesiskās un reglamentētās prasības; ir mērķis paaugstināt klientu apmierinātību ar sistēmas efektīvu izmantošanu, ietverot sistēmas pilnveides procesus, atbilstības nodrošināšanu klientam un piemērojamās tiesiskās un reglamentētās prasības. Visas šī starptautiskā standarta prasības ir vispārīgas un paredzētas pielietot jebkurā organizācijā, neatkarīgi no tās tipa, lieluma, vai produktu un pakalpojumu, ko tā piegādā.