CLC/TC 9X
| Reģistrācijas numurs (WIID) | Projekta Nr. | Nosaukums | Statuss |
|---|---|---|---|
| 58085 | EN 50124-1:2001/corrigendum Dec. 2007 | Dzelzceļa aprīkojums - Izolācijas saskaľošana - 1.daļa: Pamatprasības - Izolētājatstarpes un noplūdes ceļa attālumi visām elektriskajām un elektroniskajām iekārtām | Atcelts |
| 46950 | EN 50121-4:2015 | Dzelzceļa aprīkojums. Elektromagnētiskā saderība. 4.daļa: Signalizācijas un telesakaru ierīču traucējumemisija un traucējumnoturība | Atcelts |
| 46470 | EN 50124-1:2001 | Dzelzceļa aprīkojums - Izolācijas saskaľošana - 1.daļa: Pamatprasības - Izolētājatstarpes un noplūdes ceļa attālumi visām elektriskajām un elektroniskajām iekārtām | Atcelts |
| 68080 | LVS EN 50128:2011/A2:2020 | Dzelzceļa aprīkojums. Sakaru, signalizācijas un datu apstrādes sistēmas. Dzelzceļa vadības un aizsardzības sistēmu programmatūra | Atcelts |
| 53313 | EN 50122-2:2010 | Dzelzceļa aprīkojums. Stacionārās ierīces. Elektrodrošums, zemēšana un atgriezes ķēde. 2. daļa: Aizsargpasākumi pret līdzstrāvas vilces sistēmu radīto parazītstrāvu ietekmi | Atcelts |
| 53203 | EN 50119:2009 | Railway applications - Fixed installations - Electric traction overhead contact lines | Atcelts |
| 45260 | EN 50123-6:1998 | Applications ferroviaires - Installations fixes - Appareillage en courant continu - Partie 6: Montage d'appareillage en courant continu | Atcelts |
| 52363 | EN 50345:2004 | Applications ferroviaires - Installations fixes - Traction électrique - Montages mettant en oeuvre des câbles synthétiques pour le support des lignes aériennes de contact | Atcelts |
| 46888 | EN 50151:2003 | Dzelzceļa aprīkojums. Stacionārās ietaises. Elektrovilce. Speciālās prasības kombinētajiem izolatoriem | Atcelts |
| 51059 | LVS CLC/TS 50459-3:2006 | Dzelzceļa aprīkojums - Sakaru, signalizācijas un datu apstrādes sistēmas - Eiropas dzelzceļa satiksmes pārvaldības sistēma - Mašīnista saskarne - 3.daļa: ERTMS/GSM-R informācijas izkārtojuma ergonomiskums | Atcelts |
Attēlo no 381. līdz 390. no pavisam 1112 ieraksta(-iem).
