Reģistrācijas numurs (WIID)Projekta Nr.NosaukumsStatuss
35738LVS EN 13104+A1:2011Dzelzceļa aprīkojums. Riteņpāri un balstratiņi. Dzenošās asis. Konstruēšanas metodeAtcelts
28445LVS EN 13230-5:2009Dzelzceļa aprīkojums. Sliežu ceļš. Sliežu un pārmiju gulšņi no betona. 5. daļa: Nestandarta balstizstrādājumiAtcelts
35737LVS EN 13103+A1:2011Dzelzceļa aprīkojums. Riteņpāri un balstratiņi. Bezpiedziņas asis. Konstruēšanas metodeAtcelts
33346LVS EN 13481-3:2012Dzelzceļa aprīkojums. Sliežu ceļš. Stiprinājumu sistēmu veiktspējas prasības. 3. daļa: Koka gulšņu stiprinājumu sistēmasAtcelts
30897EN 13262:2004+A1:2008Dzelzceļa aprīkojums. Riteņpāri un ratiņi. Riteņi. Prasības izstrādājumiemAtcelts
12911LVS EN 14531-1:2005Dzelzceļa aprīkojums - Ātruma samazināšanas, bremzēšanas ceļa un bremžu fiksācijas aprēķina metodes - 1 daļa: Vispārīgie algoritmiAtcelts
33342LVS EN 13146-7:2012Dzelzceļa aprīkojums. Sliežu ceļš. Sliežu stiprinājumu sistēmu testēšanas metodes. 7. daļa: Piespiešanas spēka noteikšanaAtcelts
34536LVS EN 16272-2:2013Dzelzceļa aprīkojums. Sliežu ceļš. Trokšņu barjeras un ar tām saistītās iekārtas, kas iedarbojas uz gaisā radītās skaņas izplatīšanos. Testa metode akustikas veiktspējas noteikšanai. 2. daļa: Raksturīgās īpašības. Gaisā radītās skaņas izolācija laboratorijā pie izkliedētas skaņas lauka nosacījumiemAtcelts
34003LVS EN 13803-2+A1:2010Dzelzceļa aprīkojums. Sliežu ceļš. Sliežu ceļa izlīdzinājuma konstruēšanas parametri. 1435 mm un platāki sliežu ceļi. 2. daļa: Pārmijas un krustojumi un salīdzināmi izlīdzinājuma konstruēšanas gadījumi ar asām izliekuma maiņāmAtcelts
39263LVS EN 15734-2:2011 /AC:2013Dzelzceļa aprīkojums. Ātrvilcienu bremžu sistēmas. 2. daļa: Testēšanas metodesAtcelts
Attēlo no 1161. līdz 1170. no pavisam 1885 ieraksta(-iem).