CEN/TC 256
Reģistrācijas numurs (WIID) | Projekta Nr. | Nosaukums | Statuss |
---|---|---|---|
72346 | LVS EN 16272-5:2024 | Dzelzceļa aprīkojums. Infrastruktūra. Trokšņu barjeras un ar tām saistītās iekārtas, kas iedarbojas uz gaisā radītās skaņas izplatīšanos. Testa metode akustikas veiktspējas noteikšanai. 5.daļa: Būtiskie raksturlielumi. Skaņas absorbcija tiešās skaņas lauka apstākļos | Standarts spēkā |
37342 | LVS EN 16272-6:2015 | Dzelzceļa aprīkojums. Sliežu ceļš. Trokšņu barjeras un ar tām saistītās iekārtas, kas iedarbojas uz gaisā radītās skaņas izplatīšanos. Testa metode akustikas veiktspējas noteikšanai. 6.daļa: Raksturīgie parametri. Gaisā radītās skaņas izolācijas raksturlielumi uzstādīšanas vietā tieša skaņas lauka apstākļos | Atcelts |
72497 | LVS EN 16272-6:2024 | Dzelzceļa aprīkojums. Infrastruktūra. Trokšņu barjeras un ar tām saistītās iekārtas, kas iedarbojas uz gaisā radītās skaņas izplatīšanos. Testa metode akustikas veiktspējas noteikšanai. 6.daļa: Būtiskie raksturlielumi. Skaņas izolācija tiešās skaņas lauka apstākļos | Standarts spēkā |
41139 | LVS EN 16273:2015 | Dzelzceļa aprīkojums. Sliežu ceļš. Kaltas sliežu pārejas | Standarts spēkā |
33365 | LVS EN 16286-1:2013 | Dzelzceļa aprīkojums. Pāreju sistēmas starp ritekļiem. 1. daļa: Galvenie pielietojumi | Atcelts |
72300 | LVS EN 16286-1:2025 | Dzelzceļa aprīkojums. Pāreju sistēmas starp ritekļiem. 1.daļa: Galvenie pielietojumi | Standarts spēkā |
36347 | LVS EN 16286-2:2013 | Dzelzceļa aprīkojums. Pāreju sistēmas starp ritekļiem. 2. daļa: Akustiskie mērījumi | Atcelts |
72299 | LVS EN 16286-2:2024 | Dzelzceļa aprīkojums. Pāreju sistēmas starp ritekļiem. 2.daļa: Akustiskie mērījumi | Standarts spēkā |
75778 | LVS EN 16334-1+A1:2022 | Dzelzceļa aprīkojums. Trauksmes signalizācijas sistēma pasažieriem. 1.daļa: Sistēmas prasības maģistrāles dzelzceļam | Standarts spēkā |
35233 | LVS EN 16334:2014 | Dzelzceļa aprīkojums. Signalizācijas sistēma pasažieriem. Prasības sistēmai | Atcelts |
Attēlo no 1501. līdz 1510. no pavisam 1875 ieraksta(-iem).