ASD-STAN
| Reģistrācijas numurs (WIID) | Projekta Nr. | Nosaukums | Statuss |
|---|---|---|---|
| 38883 | LVS EN 3302:2017 | Aviācijas un kosmosa sērija. Karstumizturīgā tērauda FE-PM1708 (FV535) bultskrūves. Klasifikācija: 1000 MPa/550 °C. Tehniskā specifikācija | Standarts spēkā |
| 38883 | EN 3302:2017 | Aerospace series - Bolts in heat resisting steel FE-PM1708 (FV535) - Classification: 1 000 MPa/550 °C - Technical specification | Izstrādē |
| 38885 | prEN 3327 rev | Luft- und Raumfahrt - Zwölftkant-Passschrauben, mittlere Gewindelänge, aus hochwarmfester Nickelbasislegierung NI-P100HT (Inconel 718), blank - Klasse: 1 275 MPa/650 °C | Izstrādē |
| 38886 | LVS EN 3833:2019 | Aerospace series - Bolts, MJ threads, in heat resisting nickel base alloy NI-PH2601 (Inconel 718), passivated - Classification: 1 550 MPa (at ambient temperature) / 650 °C - Technical specification | Standarts spēkā |
| 38886 | EN 3833:2019 | Luft- und Raumfahrt - Schrauben, MJ-Gewinde, aus hochwarmfester Nickelbasislegierung NI-PH2601 (Inconel 718), passiviert - Klasse: 1 550 MPa (bei Raumtemperatur)/650 °C - Technische Lieferbedingungen | Izstrādē |
| 38887 | LVS EN 4234:2015 | Aviācijas un kosmosa sērija. Apskavas ar gliemežpārvadu. Izmēri un masa | Atcelts |
| 38887 | EN 4234:2015 | Luft- und Raumfahrt - Schellen mit Schneckentrieb - Maße, Massen | Atcelts |
| 38888 | LVS EN 4549:2014 | Aviācijas un kosmosa sērija. Cauruļvadu savienotājuzmavas no karstumizturīga tērauda vai karstumizturīga niķeļa sakausējuma. Piemetināts savienotājgals. Ģeometriskā konfigurācija. Collu sērija | Standarts spēkā |
| 38888 | EN 4549:2014 | Aerospace series - Pipe coupling, in heat resisting steel or in heat resisting nickel alloy - Coupling end, welded - Design configuration - Inch series | Izstrādē |
| 38889 | LVS EN 4550-1:2015 | Aviācijas un kosmosa sērija. Cauruļvadu savienotājuzmavas ar 37° leņķi. Ģeometriskā konfigurācija. Collu sērija. 1.daļa: Sfēriski blīvējoši iemavgali | Standarts spēkā |
Attēlo no 4861. līdz 4870. no pavisam 7127 ieraksta(-iem).
