Reģistrācijas numurs (WIID)Projekta Nr.NosaukumsStatuss
65712ISO 10002:2014Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for complaints handling in organizationsAtcelts
25334ISO/TR 10017:1999Guidance on statistical techniques for ISO 9001:1994Atcelts
45692ISO 10014:2006/Cor 1:2007Management de la qualité — Lignes directrices pour réaliser les avantages financiers et économiques — Rectificatif technique 1Atcelts
38449ISO 10003:2007Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives à la résolution externe de conflits aux organismesAtcelts
38449ISO 10003:2007Kvalitātes pārvaldība. Klientu apmierinātība. Vadlīnijas strīdu risināšanai ārpus organizācijāmAtcelts
21231ISO 10015:1999Kvalitātes pārvaldība - Vispārīgie apmācības principi (09.12.2003 precizēts nosaukuma tulkojums)Atcelts
21231ISO 10015:1999Management de la qualité — Lignes directrices pour la formationAtcelts
38063ISO/TS 10004:2010Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuringAtcelts
17943ISO 10012-1:1992Exigences d'assurance de la qualité des équipements de mesure — Partie 1: Confirmation métrologique de l'équipement de mesureAtcelts
26978ISO/TR 10013:2001Norādījumi kvalitātes pārvaldības sistēmas dokumentācijaiAtcelts
Attēlo no 21. līdz 30. no pavisam 58 ieraksta(-iem).