Reģistrācijas numurs (WIID)Projekta Nr.NosaukumsStatuss
35539ISO 10002:2004Kvalitātes pārvaldība. Klientu apmierinātība. Vadlīnijas sūdzību izskatīšanai organizācijāsAtcelts
2400ISO 10013:1995Norādījumi kvalitātes rokasgrāmatas izstrādāšanaiAtcelts
38450ISO 10001:2007Kvalitātes pārvaldība. Klientu apmierinātība. Uzvedības kodeksa vadlīnijas organizācijāmAtcelts
56869ISO 10004:2012Kvalitātes pārvaldība. Klientu apmierinātība. Vadlīnijas monitoringam un mērīšanaiAtcelts
17942ISO 10011-3:1991Lignes directrices pour l'audit des systèmes qualité — Partie 3: Gestion des programmes d'auditAtcelts
56869ISO 10004:2012Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives à la surveillance et au mesurageAtcelts
31169ISO 19011:2002Lignes directrices pour l'audit des systèmes de management de la qualité et/ou de management environnementalAtcelts
21231ISO 10015:1999Kvalitātes pārvaldība - Vispārīgie apmācības principi (09.12.2003 precizēts nosaukuma tulkojums)Atcelts
21231ISO 10015:1999Management de la qualité — Lignes directrices pour la formationAtcelts
38063ISO/TS 10004:2010Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuringAtcelts
Attēlo no 21. līdz 30. no pavisam 59 ieraksta(-iem).