Reģistrācijas numurs (WIID)Projekta Nr.NosaukumsStatuss
38450ISO 10001:2007Kvalitātes pārvaldība. Klientu apmierinātība. Uzvedības kodeksa vadlīnijas organizācijāmAtcelts
38449ISO 10003:2007Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives à la résolution externe de conflits aux organismesAtcelts
38449ISO 10003:2007Kvalitātes pārvaldība. Klientu apmierinātība. Vadlīnijas strīdu risināšanai ārpus organizācijāmAtcelts
38063ISO/TS 10004:2010Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuringAtcelts
37263ISO 10014:2006Management de la qualité — Lignes directrices pour réaliser les avantages financiers et économiquesAtcelts
36674ISO/TR 10017:2003Guidance on statistical techniques for ISO 9001:2000Atcelts
35651ISO 10019:2005Lignes directrices pour la sélection de consultants en systèmes de management de la qualité et pour l'utilisation de leurs servicesStandarts spēkā
35539ISO 10002:2004Kvalitātes pārvaldība. Klientu apmierinātība. Vadlīnijas sūdzību izskatīšanai organizācijāsAtcelts
35539ISO 10002:2004Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for complaints handling in organizationsAtcelts
31169ISO 19011:2002Lignes directrices pour l'audit des systèmes de management de la qualité et/ou de management environnementalAtcelts
Attēlo no 31. līdz 40. no pavisam 59 ieraksta(-iem).