Reģistrācijas numurs (WIID)Projekta Nr.NosaukumsStatuss
38449ISO 10003:2007Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives à la résolution externe de conflits aux organismesAtcelts
38449ISO 10003:2007Kvalitātes pārvaldība. Klientu apmierinātība. Vadlīnijas strīdu risināšanai ārpus organizācijāmAtcelts
21231ISO 10015:1999Kvalitātes pārvaldība - Vispārīgie apmācības principi (09.12.2003 precizēts nosaukuma tulkojums)Atcelts
85864ISO/DIS 10012Quality management – Requirements for measurement management systemsAptauja slēgta
38457ISO 10010:2022Quality management — Guidance to understand, evaluate and improve organizational quality cultureStandarts spēkā
69459ISO 10015:2019Quality management — Guidelines for competence management and people developmentStandarts spēkā
71579ISO 10001:2018Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives aux codes de conduite des organismesStandarts spēkā
75736ISO 10013:2021Quality management systems — Guidance for documented informationStandarts spēkā
84157ISO 10009:2024Quality management — Guidance for quality tools and their applicationStandarts spēkā
77577ISO 10017:2021Management de la qualité — Recommandations relatives aux techniques statistiques pour l’ISO 9001:2015Standarts spēkā
Attēlo no 41. līdz 50. no pavisam 59 ieraksta(-iem).