CEN/TC 227
Reģistrācijas numurs (WIID) | Projekta Nr. | Nosaukums | Statuss |
---|---|---|---|
72679 | EN 13863-5:2024 | Fahrbahnbefestigungen aus Beton - Teil 5: Bestimmung der Verbundspannung von Dübeln für Fahrbahnbefestigungen aus Beton | Standarts spēkā |
33273 | LVS CEN/TS 15901-11:2011 | Ceļu un lidlauku segumu virsmas raksturojumi. 11. daļa: Metode segumu virsmas saķeres noteikšanai izmantojot mēriekārtu ar garenvirzienā bloķēta riteņa izslīdēšanas attiecību (LFCSR): SRM | Standarts spēkā |
76789 | EN 12697-2:2024 | Asphalt - Prüfverfahren - Teil 2: Korngrößenverteilung | Standarts spēkā |
30196 | LVS CEN/TS 15901-1:2010 | Ceļu un lidlauku segumu virsmas raksturojumi. 1. daļa: Metode segumu virsmas saķeres noteikšanai izmantojot mēriekārtu ar garenvirzienā noteiktu riteņa izslīdēšanas attiecību (LFCS): RoadSTAR | Standarts spēkā |
10813 | LVS EN 13286-42:2003 | Nesaistītie un hidrauliski saistītie maisījumi - 42.daļa: Hidrauliski saistītu maisījumu netiešās stiepes pretestības testēšanas metode | Standarts spēkā |
10852 | LVS EN 13286-46:2003 | Nesaistītie un hidrauliski saistītie maisījumi - 46.daļa: Mitruma vērtības testēšanas metode | Standarts spēkā |
67963 | EN 12697-14:2020 | Mélanges bitumineux - Méthodes d'essai - Partie 14 : Teneur en eau | Standarts spēkā |
21468 | LVS EN 13286-53:2005 | Nesaistītie un hidrauliski saistītie maisījumi - 53.daļa: Hidrauliski saistītu maisījumu paraugu izgatavošanas metode lietojot aksiālu sablīvēšanu | Standarts spēkā |
30202 | LVS CEN/TS 15901-6:2010 | Ceļu un lidlauku segumu virsmas raksturojumi. 6. daļa: Metode segumu virsmas saķeres noteikšanai izmantojot šķērsspēku koeficienta attiecību (SFCS): SCRIM®. | Standarts spēkā |
30200 | LVS CEN/TS 15901-5:2010 | Ceļu un lidlauku segumu virsmas raksturojumi. 5. daļa: Metode segumu virsmas saķeres noteikšanai izmantojot mēriekārtu ar garenvirzienā regulējamu riteņa izslīdēšanas attiecību (LFCRDK): ROAR (Road Analyser and Recorder of Norsemeter) | Standarts spēkā |
Attēlo no 101. līdz 110. no pavisam 941 ieraksta(-iem).