Reģistrācijas numurs (WIID)Projekta Nr.NosaukumsStatuss
35539ISO 10002:2004Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for complaints handling in organizationsAtcelts
35539ISO 10002:2004Kvalitātes pārvaldība. Klientu apmierinātība. Vadlīnijas sūdzību izskatīšanai organizācijāsAtcelts
35651ISO 10019:2005Lignes directrices pour la sélection de consultants en systèmes de management de la qualité et pour l'utilisation de leurs servicesStandarts spēkā
36674ISO/TR 10017:2003Guidance on statistical techniques for ISO 9001:2000Atcelts
37263ISO 10014:2006Management de la qualité — Lignes directrices pour réaliser les avantages financiers et économiquesAtcelts
38063ISO/TS 10004:2010Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuringAtcelts
38449ISO 10003:2007Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives à la résolution externe de conflits aux organismesAtcelts
38449ISO 10003:2007Kvalitātes pārvaldība. Klientu apmierinātība. Vadlīnijas strīdu risināšanai ārpus organizācijāmAtcelts
38450ISO 10001:2007Kvalitātes pārvaldība. Klientu apmierinātība. Uzvedības kodeksa vadlīnijas organizācijāmAtcelts
38450ISO 10001:2007Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives aux codes de conduite des organismesAtcelts
Attēlo no 21. līdz 30. no pavisam 58 ieraksta(-iem).