Reģistrācijas numurs (WIID)Projekta Nr.NosaukumsStatuss
38450ISO 10001:2007Kvalitātes pārvaldība. Klientu apmierinātība. Uzvedības kodeksa vadlīnijas organizācijāmAtcelts
38450ISO 10001:2007Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives aux codes de conduite des organismesAtcelts
71579ISO 10001:2018Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives aux codes de conduite des organismesStandarts spēkā
35539ISO 10002:2004Kvalitātes pārvaldība. Klientu apmierinātība. Vadlīnijas sūdzību izskatīšanai organizācijāsAtcelts
35539ISO 10002:2004Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for complaints handling in organizationsAtcelts
54669ISO 10002:2004/Cor 1:2009Management de la qualité — Satisfaction des clients — Lignes directrices pour le traitement des réclamations dans les organismes — Rectificatif technique 1Atcelts
65712ISO 10002:2014Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for complaints handling in organizationsAtcelts
71580ISO 10002:2018Management de la qualité — Satisfaction des clients — Lignes directrices pour le traitement des réclamations dans les organismesStandarts spēkā
38449ISO 10003:2007Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives à la résolution externe de conflits aux organismesAtcelts
38449ISO 10003:2007Kvalitātes pārvaldība. Klientu apmierinātība. Vadlīnijas strīdu risināšanai ārpus organizācijāmAtcelts
Attēlo no 1. līdz 10. no pavisam 58 ieraksta(-iem).